تبلیغات
Assassin'S Creed CenTer - مطالب و شایعاتی دربارۀ اساسین کرید 4
 
درباره وبلاگ




مدیر وبلاگ : Farhad Majidi
نویسندگان
آمار وبلاگ
  • کل بازدید :
  • بازدید امروز :
  • بازدید دیروز :
  • بازدید این ماه :
  • بازدید ماه قبل :
  • تعداد نویسندگان :
  • تعداد کل پست ها :
  • آخرین بازدید :
  • آخرین بروز رسانی :
Assassin'S Creed CenTer
صفحه نخست             تماس با مدیر           پست الکترونیک               RSS                  ATOM

ژاپن در طول تاریخ یکی از قدرت های جهان در زمینه ی نظامی و صنعتی بوده و هیچ کسی نمیتونه منکر این امر باشه. تاریخ غنی از اتفاقات خوب و بد سامورایی ها از یکپارچه سازی کشور توسط شوگان گرفته تا حمله اتمی آمریکا و زلزله 9 ریشتری و سونامی(که یک واژه ژاپنی میباشد).

مطمئنا سوژه ژاپن یکی از بهترین انتخاب های یوبیسافت مونترال برای ساخت اساسین بعدی خواهد بود.اگر بخواهیم تاثیراتی که ژاپن روی بازی میگذارد ابتدا باید به سراغ گیم پلی بازی برویم.در ژاپن ورزش های رزمی و فراگیری آن ها تقریبا به یک نوع فرهنگ تبدیل شده که این امر تاثیراتی بر شخصیت بازی خواهد گذاشت به خصوص اگر شخصیت اصلی بازی فنونی چون جودو و کاراته یا نینجیتسو را بلد باشه و احتمالا خیلی ها مثل من در این جور مواقع ترجیح میدن با همون مشت بجنگن و شمشیر و تفنگ رو بیخیال بشن! پرش های بلند نینجا ها و توانایی پنهان شدن آنها - که همه ی ما رو به یاد کارتون محبوب دوران بچگی یعنی لاک پشت های نینجا میندازه که ساخت ژاپن بود و احتمالا بر اساس یک رمان ایتالیایی(!) - فوق العاده میتواند در گیم پلی تاثیر گذار باشد. میتوانید با چند پرش بلند به نوک ساختمان برسید و از اینجور حرفا.

حالا فقط تصور کنید اگر در بازی شمشیر سامورایی که بهترین نوع شمشیر در جهان میباشد یا شمشیر های کوچک نینجا ها و ستاره ی مشهور نینجا ها به جای Throwing Knife استفاده کنید...خودتان متوجه حرف من خواهید شد...واقعا اگر این تغییرات وقتی با مغز خلاق بازیسازان مونترال درهم بیامیزد یک ابر گیم به دنیای بازی معرفی خواهد شد و فروش دو چندانی را میتوان در ژاپن انتظار داشت که اخیرا مورد توجه مونترالی ها قرار گرفته و براشون AC Ezio’s saga منتشر می کنند!

در بحث گرافیکی به دلیل زیبایی و ظرافت در ساخت خانه های ژاپنی و معماری منحصر به فرد ژاپنی ها چه در گذشته چه در حال ، سازندگان مجبور به ظرافت و دقت بیشتر در  طراحی هنری و فنی مناطق می شوند و درخت هایی به رنگ صورتی(اسمشون یادم نمیاد...بهم برسونین!) در این کشور قرار گرفته که گرافیک بازی با این درخت چشم نواز خواهد بود!

نمونه ای از خانه های ژاپنی:

یک خانه ی قدیمی در ژاپن

ژاپنی ها به معماری داخلی اهمیت خاصی می دادند!

موسیقی های ژاپنی که کسی فکر نکنم حرفی برای گفتن گذاشته باشن موسیقی های بیکلام ژاپنی ها که بسیار برای من و بسیاری از مردم جهان آرامش بخش میباشد و وجود آن در بازی باعث زیبایی دو چندان این بازی خواهد بود.زبان ژاپنی رو اگر کسی از شما شنیده باشه حتما مثل من ترجیح میده که بازی رو با زبان اصلی و زیر نویس انگلیسی دنبال کنه چون زبانی هستش که مثل کره ای و چینی و فرانسوی واقعا با آهنگی زیبا و منحصر به فرد!

از بهترین زمان های ساخت بازی در تاریخ ژاپن میتونم به ژاپن در زمان فدرال و شوگان کبیر-که سری Total Warمشهور دو بازی به نام Shogun Total War ساخته که به دلیل استقبال زیاد برای اولین بار برای سیستم های عامل اندروید و آی او اس هم منتشر شد- و همینطور جنگ های ژاپن و کشورهایی چون چین،امریکا،روسیه،کره ی جنوبی و شمالی(بگین کره!) ... یا حتی قبل از متحد شدن دوباره ژاپن و قبل از شوگان و این جور موارد میتوان نام برد.

بازی زیبای:Shogun II:Total War



نوع مطلب :
برچسب ها :
لینک های مرتبط :


جمعه 17 آذر 1396 07:29 ب.ظ
This is a topic that is close to my heart... Cheers! Where are your contact details though?
سه شنبه 17 مرداد 1396 12:00 ب.ظ
Hi there! Do you use Twitter? I'd like to follow you if that would be ok.

I'm undoubtedly enjoying your blog and look forward to new posts.
دوشنبه 1 خرداد 1396 11:28 ب.ظ
Excellent way of telling, and nice paragraph to take information concerning my presentation subject, which i am going to
convey in institution of higher education.
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر


 
 
برچسب ها
پیوندها
آخرین مطالب